Objednané zboží musí dorazit na místo v pořádku


Kdo z nás by si přál, aby mu jeho pošta domů dorazila v bídném stavu, to asi nikdo z nás, že? A to ani v případě, kdy se nejedná o nijak speciálně cennou zásilku, ale pouze „jen“ o nějaký magazín, časopis, kalendář a podobné papírové zboží, které sice mnoho nestojí, ale ani tak by nás nepotěšilo, kdybychom jej dostali poškozené. Ať už je to totiž cokoli, tak jsme si to pravděpodobně objednali, a tudíž máme zájem o to, aby naše zaplacené zboží bylo v co nejlepším stavu, a to i kdyby se jednalo o pouhý jednostranný leták. Jakmile jsme za něj zaplatili, tak by měl do naší schránky dorazit ve stavu, jaký jsme si objednali.

obálky

A to by si měli uvědomit především různé zasílatelské společnosti, distributoři a prodejci podobného zboží, kteří mají jeho bezproblémové doručení na starost. A také ti, kdo jej nabízejí a prodávají zákazníkům. Žádný zákazník už si totiž podruhé neobjedná něco, co neodpovídá nejen jeho představám, ale především stavu, v jakém by k němu mělo zboží v ideálním případě dorazit, jak mu to bylo přislíbeno.

červená obálka

Pokud si totiž objednáte krásný fotografický magazín na lesklém papíru, abyste si dané vysoce kvalitní fotografie mohli prohlížet, tak vás jistě nenadchne, když na nich budou vidět různé mastné stopy, stránky budou ohmatané, listy polámané a případně ještě pokroucené od vlhka a špinavé od bláta. Ano, i něco takového může dorazit do vaší schránky, pokud dodavatel nezabalí vaše zboží do plastové obálky. A vy byste mu to měli dát náležitě najevo, aby se podobná situace už příště neopakovala. Je totiž možné, že dodavatel vůbec netuší, jak jeho zboží může po dlouhé distribuci vypadat. V tom případě mu jej pošlete nazpět k reklamaci s tím, že pokud bude i další výtisk vypadat stejně, tak svou objednávku rušíte. Pokud to bude jen trochu rozumný člověk, tak vám zboží příště pošle řádně zabalené.